\

Кого немає на виставці, того – немає на ринку!

Цьогоріч світова виставкова діяльність, в зв’язку з карантинними обмеженнями, була поставлена на паузу, а бізнес залишився без одного з найефективніших інструментів маркетингу і просування своєї продукції – виставок. Загалом «Класичні виставки», на відміну від online-заходів, мають мультисенсорний вплив на всіх учасників заходу, а «нейтральна територія» створює більш комфортні умови для спілкування. Що ж стосується online-виставок, то в майбутньому вони зможуть стати лише логічним доповненням до традиційних виставкових заходів.

Ми ж в свою чергу нагадуємо, що в цьому році виставка «AGROEXPO» буде проходити традиційно з 30 вересня по 3 жовтня, з більш детальною інформацією про те, як прийняти участь чи відвідати захід – ви можете ознайомитися за посиланням: www.ukragroexpo.com.

  Pres-Reliz_AgroExpo.pdf (234.2 Кб)

Рекомендуем посмотреть:

  1. AgroComplex діловий: що представить бізнес-програма виставки?
  2. Що нового очікується на виставці AgroComplex 2019?
  3. АГРО-2020 перенесено на серпень із збереженням програми та усіх домовленостей
  4. «Найкраща машина 2015 року» на виставці Sima в Парижі

СИЛЬНЕ НАСІННЯ

Високі рекорди з АБК™

HOG SLAT Україна

У гармонії з природою

Виробництво DOSTO орегано

Пробіотики для тварин

ЗАХИСТ РОСЛИН

ФОРПОЛІМЕР

PÖTTINGER

Аграрний фронт

Сепаратор САД

БАНК ТЕХНОЛОГІЙ

Авторизування

Увійти
Реєстрація

Отримувати оновлення на email: