Кого немає на виставці, того – немає на ринку!
Цьогоріч світова виставкова діяльність, в зв’язку з карантинними обмеженнями, була поставлена на паузу, а бізнес залишився без одного з найефективніших інструментів маркетингу і просування своєї продукції – виставок. Загалом «Класичні виставки», на відміну від online-заходів, мають мультисенсорний вплив на всіх учасників заходу, а «нейтральна територія» створює більш комфортні умови для спілкування. Що ж стосується online-виставок, то в майбутньому вони зможуть стати лише логічним доповненням до традиційних виставкових заходів.
Ми ж в свою чергу нагадуємо, що в цьому році виставка «AGROEXPO» буде проходити традиційно з 30 вересня по 3 жовтня, з більш детальною інформацією про те, як прийняти участь чи відвідати захід – ви можете ознайомитися за посиланням: www.ukragroexpo.com.
Pres-Reliz_AgroExpo.pdf (234.2 Кб)
Рекомендуем посмотреть: